21 Eylül 2010 Salı

önümüzdeki güz dönemi

Yarın 3 kurluk bir süreç başlıyor. Tahmin edebilirsiniz ingilizce kursu. 3.5 ay ve 3 hızlandırılmış kur. 4 ay sonra istediğim kıvamda ingilizcem olacak umarım. İstanbul'da vakit kaybetmemiş oluyorum hem.

Bu dönem sadece sınavlarım için gideceğim Kayseri'ye. "Neden?" derseniz, ilk sene kaldığım birkaç dersin devamlarından muaf durumdayım. Geriye kalan kredimi de 2. sınıftan 2 ders alarak doldurabildim. Yazı okulunda bu işi halledebilseydim güzel olacak, 2. sınıftan tüm dersleri alabilecektim. Böyle kafaya koca taşı indireceksin tabi -"E be adam çalışsana!"- . Ama olsun hep derler bir kapı açılır, bir kapı kapanır. Hafta içi yoğunluklu ingilizce programı varmış kısmette.

Alışmaya başladım buralara. Şimdilik biraz renksiz bir blog ama yakında yeşillenir. Beni takip edin (Follow me).

1 yorum: